Halk 53
HV
27 HAZİRAN Cumartesi 20:10

BES Keşan Temsilciliği 'şube'leşme yolunda

Birleşik Emekliler Sendikası (BES) Keşan Temsilciliği tarafından Temsilciler Kurulu toplantısı gerçekleştirildi.

GÜNCEL
Giriş Tarihi : 24-02-2023 10:14   Güncelleme : 24-02-2023 10:14
BES Keşan Temsilciliği 'şube'leşme yolunda

Erdoğan DEMİR / EDİRNE (İGFA BES Temsilcilik Başkanlığı’nca gerçekleştirilen toplantıda görüş alışverişinde bulunuldu.

25 Şubat 2023 Cumartesi günü yapılacak Olağan Merkez 1. Genel Kurul hakkında genel görüşleri paylaşıldığı toplantıda, emeklililerin birlikte hareket edebilmesi için gerekli olan girişimler görüşüldü. Emeklilerin çağdaş yaşayabilmesi için gerekli olan yaşam biçimleri üzerinde konuşulduğu toplantıda, emeklilerin sık sık bilgi alış verişine önem  verilmesi gerekliliği üzerinde fikir birliğine varılırken,  genişletilmiş toplantı ekinliğinin 15 günde bir yapılması kararlaştırıldı.

Bu arada üye sayısının arttırılması konusunda çalışmaların yapılacağı, şu anda 160 olan üye sayısının 250’ye çıkması halinde şubeleşme yolunda da  adımlar tılacağı belirtilerek, Keşan ve bölgedeki emekliler BES’e üye olmaya davet edildi.

AdminAdmin

YORUMLAR